Koka nappar och sprita händer


Imorse lämnade mamma den här söta tjejen på dagis. Hon har velat åka pulka i flera dagar när hon sett sin pulka under trappen men det har inte gått då det varit massa is och grus ute. Men imorse hade det snöat ett tillräckligt lager snö och sen fortsatte det att snöa hela dagen. Maya fick åka vagn till dagis för mamma var inte säker på hur mycket snö det var längs vägen men sen när vi kom fram fick Maya åka pulka tillsammans med kompisarna för de lekte ute på förmiddagen.



Men vid 13-tiden ringde dagis till mamma och berättade att Maya blivit magsjuk. Sedan dess har vi ägnat mycket tid åt att koka nappar och sprita händer. Vad vi gjort mer kan ni ju själva lista ut!








Kommentarer

Postat av: Natti | Publicerad: 2011-01-12 kl. 20:13:57

Naaw stakars liten, hoppas hon blir frisk snart och att ni håller er friska! Sådant är inte kul :(



Vi går upp för examination med vår uppsats men har lite små fix att diskutera imorgon, hoppas verkligen det är lite, för vi kommer ha 3 timmar på oss efter mötet.


Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer! | Publicerad: 2011-01-13 kl. 11:09:07

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)




Tack för att ni läser bloggen!
  • Lämna gärna en kommentar nedan!
  • Eventuella svar på kommentarer kommer här i vår blogg
  • Prenumerera gärna på bloggen via Bloglovin för att inte missa några nya inlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0