Jobb jobb jobb jobb :)!!!


Idag var det då dags för två nya intervjuer, kl 9 åkte jag iväg mot Solna för en intervju med Dropit. Det var riktigt trevligt ställe och intervjun gick bra. Sen hann jag hem o äta lunch(som mamma hade gjort passligt till jag kom hem, snällt va :)?) innan det var dags att gå iväg mot Creuna(på kungsholmen). Han som intervjuade mig var personalchef, så det skulle möjligtvis bli en till intervju senare...och det först i januari isåfall.

Men inga fler intervjuer för min del :D!! För senare på eftermiddan ringde de från Perido(bemanningsföretaget som har hand om rekryteringen till Dropit) och blev erbjuden jobb. Nu sitter jag i en bekväm men knepig sits, för jag ringde upp SiriusIT och frågade hur det blir med det. Han sa att jag var intressant men att de inte fått besked från ledningen hur många de får anställa, men han lovade att höra av sig ikväll. För jag vill hinna skriva kontrakt innan vi åker till Finland :). Så antingen blir det Dropit eller SiriusIT, så mycket är klart. Båda ställena är mycket intressanta men på olika sätt.

Menmen hur som helst så borde jag ha ett jobb nu, om jag börjar på Dropit blir det 11 januari. Vi bokade även om resan till Finland idag, imorrn kl 19:30 bär det iväg och hemresa på kvällsbåten den 2 januari.

Mamma och Maya har också varit duktiga idag, de har tvättat kläder hela dagen..Mamma kommer nog blogga om helgen i Nyköping och dagens tvättande senare.

// Tobias






Kommentarer

Postat av: Marita och Roland Nystedt | Publicerad: 2009-12-14 kl. 16:45:35

Grattis till jobbet


Postat av: Sofia | Publicerad: 2009-12-14 kl. 21:33:06

Gratulerar! (vilket av jobben det nu än blir=)


Postat av: Tobias | Publicerad: 2009-12-15 kl. 09:18:15

tacktack :)


Postat av: Jennie | Publicerad: 2009-12-15 kl. 10:30:16

Grattis :)


Postat av: Nathalie | Publicerad: 2009-12-15 kl. 12:54:29

Grattis :D

Vad roliga nyheter :)




Tack för att ni läser bloggen!
  • Lämna gärna en kommentar nedan!
  • Eventuella svar på kommentarer kommer här i vår blogg
  • Prenumerera gärna på bloggen via Bloglovin för att inte missa några nya inlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0